1. CONDIȚII DE ACORDARE A GARANȚIEI
Ceasul dumneavoastră este garantat pe o perioadă de doi(2) ani, începând din data la care a fost cumpărat, sub aceste condiții de garanție. Condițiile de garanție sunt în conformitate cu OUG nr. 140/2021 si OUG nr. 141/2021. Termenul de garanție pentru produsul achiziționat de la S.C. Mirand Watches S.R.L. este de 2 (doi) ani de la data cumpărării. Data cumpărării se consideră a fi data înscrisă pe certificatul de garanție. Termenul de garanție pentru bateria ceasului este de 30 de zile calendaristice de la data înscrisă pe certificatul de garanție.
2. GARANȚIA NU ACOPERĂ
Bateria, geamul, brățara / cureaua, carcasa, cadranul, coroana.
Deteriorări rezultate dintr-o folosință necorespunzătoare, neglijentă, acidente sau uzura normală a ceasului.
Deteriorări cauzate de apă, urmare a utilizării inadecvate, prin depășirea parametrilor de rezistență stabiliți de către producător.
* Cu excepția supunerii mecanismelor de etanșare a ceasurilor la variații de temperatură în afara intervalului admis (5°C - 40°C).
Deteriorări rezultate prin accidente sau din cauza neglijenței altor persoane, în afara vânzătorilor autorizați sau agenților de service. De asemenea, garanția nu este valabilă în cazul unor defecțiuni create de centrele neautorizate de service sau alți factori, ce au dus la defecțiuni ale materialului de fabricație sau ale manoperei. Produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora;
Defecțiuni apărute ca urmare a unei manipulări și păstrări necorespunzatoare (de ex. schimbarea datei ceasului în intervalul orar 20:00 - 04:00, aplicarea de șocuri, interactiunea cu detergenți, cosmetice sau produse petrochimice, păstrarea în medii cu praf, umezeală excesivă sau agenți corozivi, câmpuri magnetice puternice, menținerea bateriei în stare consumată în interiorul ceasului, etc);
Defecțiunea este cauzată de folosirea impropie, bruscă sau neatentă a bunului (coroană sau butoane smulse, urme de lovitură pe carcasă, brațară sau curea ruptă, ecran spart);
Întreaga responsabilitate a companiei noastre va fi limitată la înlocuirea sau repararea ceasului, dacă defectul constatat face obiectul garanției. Înlocuirea produsului cu unul identic sau similar se face exclusiv în situația în care acesta nu poate fi reparat
3. CERINȚE ALE GARANȚIEI ȘI ALTE TIPURI DE REPARAȚII
Dacă este necesară o reparație a ceasului, care este acoperită de garanție, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0760717071 sau pe adresa de email office@ceasuri-pro.ro. Pentru reparațiile neacoperite de garanție, service-ul poate efectua reparația contra unei sume de bani, care este în funcție de tipul ceasului și de amploarea intervenției. Înainte de a se efectua reparația, în aceste condiții, vi se va cere acordul. Vă recomandăm să asigurați coletul înainte de a-l trimite, deoarece nu răspundem pentru pierderile sau daunele cauzate în timpul transportului.
În afara termenului de 30 de zile calendaristice de la emiterea certificatului de garanție, costurile de transport vor fi suportate integral de către cumpărător.
4. TERMENUL ESTIMAT DE REPARARE a unui produs este de 15 zile calendaristice de când a luat la cunoștință de aceasta, în limita termenului legal de garanție și fără inconveniente semnificative pentru cumpărător. Nu se consideră inconvenient semnificativ lipsa materialelor necesare pentru remediere la furnizorul internațional al produsului. Cumpărătorul are dreptul de a solicita în primul rând luarea măsurii de reparare a produsului, sau a măsurii de înlocuire a produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației când măsura este imposibilă sau disproporționată față de altă măsură legală. Măsura de reparare a produsului este imposibilă inclusiv atunci când nu pot fi asigurate piese de schimb pentru reparare. Măsura de înlocuire a produsului este disproporționată față de măsura de reparare în cazul în care costul de înlocuire este disproporționat în raport cu costul de reparare.
Dacă nu beneficiază nici de repararea și nici de înlocuirea produsului, dacă nu s-a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă, sau daca măsura reparatorie nu a fost luată în termen de 15 zile calendaristice în cazul existenței lipsei de conformitate a produsului, cumpărătorul poate solicita o reducere corespunzătoare a prețului produsului sau poate solicita rezoluțiunea contractului. Pentru a nu fi disproporționată față de altă măsură legală, măsura reducerii corespunzatoare de preț nu va putea depăși costul cel mai mic al oricăreia dintre acestea.
Cumpărătorul nu este îndreptățit să solicite rezoluțiunea contractului dacă lipsa de conformitate este minoră, deoarece această măsura ar fi disproporționată în raport cu alte măsuri legale. Cumpărătorul nu este îndreptățit să solicite rezoluțiunea contractului dacă această măsură este imposibilă.
Cumpărătorul are obligația de a achita contravaloarea serviciului de depozitare a produsului începând din a 15-a zi calculată de la data comunicării costurilor în cadrul procesului verbal. Până la achitarea integrală a acestor obligații, cumpărătorul datorează vânzătorului un cost de depozitare de 1.5 lei pentru fiecare 24 de ore de depozitare a produsului. Produsul va putea fi reținut drept garanție și va putea trece în proprietatea vânzătorului fără alte formalități, din momentul în care aceste obligații depășesc valoarea produsului.