În vederea efectuării unei comenzi pe site-ul nostru, este necesar să parcurgi următorii pași:

  1. Crearea unui cont prin secțiunea "Autentificare", accesibilă din meniul superior al site-ului sau din pagina coșului de cumpărături, completând câmpurile obligatorii și folosind un număr de telefon și o adresă de email valide.

Există și varianta comandării fără a crea un cont, prin adăugarea produselor în coș și completarea datelor de livrare și facturare.

În cazul în care, în momentul plasării unei comenzi, ai deja un cont creat, este necesar să fii logat, folosind linkul "Ai deja cont? Mai bine conectează-te!" din pagina de finalizare comandă.

  1. Alege produsul dorit, folosind meniul și filtrele din partea stângă a site-ului, și apasă butonul "Adaugă în coș" pentru a trimite produsul în coșul de cumpărături.

Pentru a vizualiza produsele pe care le-ai ales, fă click pe coșul de cumpărături din meniul superior al site-ului. Aici poți să verifici lista produselor selectate și să actualizezi cantitatea.

  1. Completează datele de facturare și de livrare și alege modalitatea de plată. Este necesar să citești și să accepți "Termenii și condițiile site-ului", împreună cu "Politica de protecție a datelor personale".
  2. Pentru a plasa comanda, apasă butonul "Finalizează comanda".

Ce urmează ?

  1. Odată plasată comanda sau, după caz, în momentul finalizării plății, vei primi un e-mail de confirmare a acestei acțiuni, care conține numărul comenzii și detalii legate de produsele comandate, disponibilitatea acestora și suma totală de plată / plătită.
  2. Comanda ta va fi preluată în cel mai scurt timp posibil de unul dintre operatorii noștri.
  3. Disponibilitate produselor noastre se împarte în trei categorii:

a.    ÎN STOC – După confirmarea comenzii de către unul dintre operatorii noștri (telefonic sau prin email), produsul va fi pregătit pentru expediere și livrat în maxim 2 zile lucrătoare (în funcție de momentul confirmării comenzii, localitatea în care se livreaza, factori externi, situații de forță majoră).

b.    ÎN STOC FURNIZOR – După confirmarea comenzii de către unul dintre operatorii noștri (telefonic sau prin email), produsul va fi comandat de la furnizor, iar termenul de livrare va fi de 10 – 15 zile lucrătoare (în cazul în care vor interveni întârzieri, clientul va fi informat în cel mai scurt timp posibil, având opțiunea de a renunța la comandă, daca noul termen nu este convenabil).

c.    INDISPONIBIL – Produsul nu poate fi comandat.

  1. Magazinul nostru va emite o factură de cumpărare pentru produsele și serviciile comandate.  Ai obligația de a furniza toate informațiile necesare emiterii facturii, conform legislației în vigoare.
  2. Factura de cumpărare va fi transmisă în colet sau pe email.
  3. În momentul în care coletul va fi predat curierului, vei primi un e-mail de confirmare a expedierii, urmând să fii contactat de curier cu privire la momentul livrării.

NOTĂ: În cazul în care produsul este indisponibil, iar comanda lansată/plasată a fost achitată în avans prin card bancar (plată integrală Visa/Mastercard sau plată în rate), debitarea se va face în maxim 3 zile lucrătoare de la solicitarea clientului.


Mențiuni generale:


  1. Toate prețurile și costurile din cadrul site-ului sunt exprimate în RON și includ TVA (19%).
  2. Produsele și prețurile afișate în cadrul site-ului sunt disponibile în limita stocului disponibil.
  3. Magazinul nostru își rezervă dreptul de a modifica oricând și fără nicio notificare către utilizatori prețurile și discounturile produselor comercializate. Modificarea nu va afecta comenzile confirmate.
  4. Discounturile, reducerile și promoțiile nu se suprapun. La produsul comandat se va aplica reducerea cu valoarea cea mai mare.
  5. În cazul unui produs afișat cu preț incorect sau cu informații incorecte din cauza unor erori tehnice sau erori în stabilirea prețurilor sau în informațiile despre produs primite de la furnizori, magazinul își rezervă dreptul de a refuza sau anula orice comandă plasată pentru produsele ce prezintă erori. În cazul în care comanda a fost achitată, banii vor fi returnați în cel mai scurt timp, în cazul în care cumpărătorul notificat nu dorește un alt produs sau produsul comandat la prețul corect.
  6. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate de către sistem. O comandă nu poate fi onorată în cazul în care, pe același produs, a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei, din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, ducând la epuizarea stocului. În cazul în care comanda a fost achitată, banii vor fi returnați în contul cumpărătorului, în situația în care acesta nu dorește un alt produs.
  7. În cazul comenzilor pentru care cumpărătorul a selectat modalitatea de plată prin OP/transfer bancar, produsele incluse în comanda confirmată vor fi rezervate pentru o perioadă de 3 zile lucrătoare. Această perioadă se poate modifica în funcție de stoc, fără notificarea cumpărătorului.
  8. Orice modificări ale detaliilor unei comenzi transmise către magazinul nostru înainte de primirea e-mail-ului de confirmare a expedierii coletului, în măsura în care vor fi acceptate și confirmate (exemplu: modificări ale adresei de livrare), pot duce la decalarea cu 1 zi lucrătoare a termenului de livrare comunicat sau listat.
  9. Magazinul nostru își rezervă dreptul de a anula comenzile și/sau de a restricționa accesul cumpărătorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la anumite modalități de plată a comenzilor, în următoarele cazuri:

a.    în cazul în care constată că de către cumpărător au fost furnizate date eronate sau incomplete;

b.    în cazul în care consideră că acțiunile cumpărătorului ar putea prejudicia în vreun fel magazinul, ca urmare a utilizării abuzive a site-ului de către cumpărător/utilizator, sau ca urmare a conduitei acestuia în afara site-ului cu privire la comenzile plasate prin intermediul acestuia, prin modalități care contravin legii, inclusiv prin revânzarea produselor achiziționate.

c.    În cazul în care există un istoric negativ în relația cu cumpărătorul (comenzi refuzate la livrare, produse returnate cu grad de deteriorare, comenzi repetate anulate, etc.)

         În aceste cazuri, magazinul  va anula comenzile în urma unei notificări prealabile trimise cumpărătorului prin e-mail / telefonic, sau va restricționa accesul acestuia în vederea             efectuării unei comenzi și/sau la anumite modalități de plată a comenzilor, fără o notificare prealabilă, fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese.

Produsul a fost adăugat în lista produselor favorite
Produsul a fost adăugat pentru comparație.

Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența de navigare. Ne-am actualizat politicile conform Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Prin continuarea navigării confirmați acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie.